|
| Rumeur pour les 2014 ?????????? | |
|
+37booboo yacob1 trailmadness Yambest PLOuellet Fredlang LuFo ROCKRTX stephan brousseau iceman Deuso bozzo450 Alain Vmax FX-Buzz Masamune jackole666 laniel RAPEX denixtx yam120 RaceMen Yamex marc yam lgros Ti-Luc stephane st-amant riderapex27 dan speed shop carlito66 snowfire FXLANE apexxpert HORSROUTE grossebebelle bull kalvillo Coyote. 41 participants | |
Auteur | Message |
---|
booboo
Nombre de messages : 181 Age : 60 LOCALISATION (ville/city) : gatineau VOS PRODUITS YAMAHA : 2 mountain max 136'' et 141 '' , motocyclette v-max, Date d'inscription : 28/11/2011
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 07:15 | |
| FINI les beignes d`exhaust!!!!!????? booboo | |
| | | ROCKRTX
Nombre de messages : 319 Age : 45 LOCALISATION (ville/city) : Gatineau VOS PRODUITS YAMAHA : 2006 Apex rtx, 2007 FZ1 Date d'inscription : 20/11/2007
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 07:18 | |
| Je le trouve interessant le nouveaux Viper, en plus l'avenir de Yam devient interessant avec ce nouveaux partenariant AC. | |
| | | APEX007
Nombre de messages : 99 Age : 62 LOCALISATION (ville/city) : la guadeloupe bce VOS PRODUITS YAMAHA : apex se 2011 et nytro xtx 2009 pour mon fils Date d'inscription : 02/11/2007
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 07:48 | |
| La pompe a gaz a etė relocalise j,avai peur que le systeme de pompe mal fais sur les f turbo sois comme ca sur la viper oufff,,, | |
| | | Alain Vmax Admin
Nombre de messages : 1797 Age : 56 LOCALISATION (ville/city) : Québec - Québec VOS PRODUITS YAMAHA : Motoneige, Motocross, Vtt Date d'inscription : 24/05/2006
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 07:49 | |
| - Coyote. a écrit:
- Alain Vmax a écrit:
- yacob1 a écrit:
- pourquoi il parle du crank alege pour haur rpm eceque cest possible quil ait plus de hp ou cest exatement le meme moteur ??? et cest tu vraiment plus leger que nytro??
Sur un autre site on parlait d'environ 525 à 535 lbs comme poids total. Et ce avec réservoir plein (40 litres d'essence!!!!) Donc pas mal mieux qu'un Nytro.
Pas trouvé de HP encore...
Alain Vmax 135 hp lu quelque part ?
le Nytro a combien ? Si c'est bien 135 HP c'est la même chose que le Nytro. Ce serait un peu décevant. Il faudrait qu'il ait boosté le HP un peu genre 140 - 145 HP, pis là ce serait la cerise sur le sundae!!! Par contre dans le descriptif de la motoneige, il parle de système injection évolué, qui semble une nouvelle génération de par rapport au Nytro, donc espérons quelques HP de plus. Plus ça va, plus ça sent le VIPER chez nous!!!! Alain Vmax _________________ Au bout d'une belle ligne droite.... Y'a toujours une courbe!!!!!!!!!!!!! | |
| | | APEX007
Nombre de messages : 99 Age : 62 LOCALISATION (ville/city) : la guadeloupe bce VOS PRODUITS YAMAHA : apex se 2011 et nytro xtx 2009 pour mon fils Date d'inscription : 02/11/2007
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 07:52 | |
| Barbotin antirachet ce qui,il navais pas sur artic cat | |
| | | lgros
Nombre de messages : 16 Age : 48 LOCALISATION (ville/city) : la poacatiere VOS PRODUITS YAMAHA : Sx700 97,srx700 98,srx700 00,rx1 05,Apex ltxgt 09 Date d'inscription : 25/01/2010
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 09:14 | |
| Dessus très. Dessus dans le fond c est chat pas de hp un foutu moteur de nitro pas performant | |
| | | Deuso
Nombre de messages : 614 Age : 65 LOCALISATION (ville/city) : Saint-Alphonse-Rodriguez VOS PRODUITS YAMAHA : Ampli R-S700 + vieux tape deck ;-) Date d'inscription : 02/01/2013
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 09:38 | |
| Moi j'étais sous l'impression que le Nytro avait 126 HP et un des articles que j'ai traduit parlait d'un "nouveau" moteur de Nytro avec plus de HP pour le SRV soit de 135+ HP.
Enfin, après avoir traduit le premier, j'avais des inquiétudes qui ont été rassurées avec le deuxième article très intéressant, merci Coyote.
À bientôt!
| |
| | | Yamex
Nombre de messages : 2658 Age : 73 LOCALISATION (ville/city) : Ste-anne-du-lac VOS PRODUITS YAMAHA : APEX XTX 2015 YXZ 2017 Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 15:38 | |
| Voici quelques petites données concernant le poids du nouveau Viper comparativement au FX Nytro : Ces données sont dans le magasine SUPERTRAX pour les modèles 2013 Artic Cat : Procross F1100 Sno Pro = 518 lbs à vide 598 lbs plein d'essence YAM: FX Nytro = 512 lbs à vide 568 lbs plein d'essence. ( Je sais le réservoir est plus petit) Donc je ne pense pas qu'en rajoutant un cylindre de plus sur un body qui avait déjà un moteur 4 temps 2 cylindres on arrive à être plus léger qu'un Nytro. Aussi, pourquoi payer $ 14,499.00 pour un Viper RTX SE , pendant que l'on peut acheter un FX Nytro 2014 pour $ 11,499.00. Ça fait $3,000.00 de différence, taxes en sus. Et en plus tu as un vrai (chain case) !!!!!!!!À vous de choisir!!! Moi en attendant je suis bien heureux avec ma femme euhhhhhhh et mon Apex XTX ! hi hi! | |
| | | yacob1
Nombre de messages : 258 Age : 57 LOCALISATION (ville/city) : ste marie VOS PRODUITS YAMAHA : apex Date d'inscription : 11/10/2010
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 15:56 | |
| en achetant un nytro tu sait que ta un vrai yamaha le viper ta quoi un moteur yamaha et le reste des probleme de arctic cat a 3000$$$ de plus meme hp merci je passe mon tour encore | |
| | | Deuso
Nombre de messages : 614 Age : 65 LOCALISATION (ville/city) : Saint-Alphonse-Rodriguez VOS PRODUITS YAMAHA : Ampli R-S700 + vieux tape deck ;-) Date d'inscription : 02/01/2013
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 16:27 | |
| C'est vrai qu'on sait pas si c'est bon mais il faut donner la chance au coureur. le SRV est supposé avoir plus de HP, le Nytro est excellent, japonnais et éprouvé mais se faisait vieux et en fin de carrière, c'est pour çà qu'il est moins cher. Tant mieux pour les amateurs de Nytro mais j'ai l'impression qu'il ne restera plus pour longtemps. Il ne faut pas oublié que le "SE" a les FOX Floats, la ryde devrait être bonne. Attendons voir ce que ça dit en sentiers. Le moteur a une nouvelle configuration d'injection et un nouvel exhaust. | |
| | | lgros
Nombre de messages : 16 Age : 48 LOCALISATION (ville/city) : la poacatiere VOS PRODUITS YAMAHA : Sx700 97,srx700 98,srx700 00,rx1 05,Apex ltxgt 09 Date d'inscription : 25/01/2010
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 17:00 | |
| Oufff depuis que je suis petit que je fait de la motoneige et sa toujours été une yamaha avec mon père un enticer 340 1981,un vmax535cc 1989 (un vmax600 xt 1996 ouf de mauvais souvenir)a moi un sx 700 1997 un srx 700 1998 un srx 700 2000 WoW un rx1 2005 ouff et finalement mon apex 2009 et la j était près pour une bête puissante pourquoi yamaha ne pense jamais a nous les maniac de grosse machine la seul machine qu on a eu depuis 20 ans c est la légendaire srx.Y a t il d autre personne comme moi ou suis je un bizzard de bibite très dessus et sur le bord de changer de marque | |
| | | Yamex
Nombre de messages : 2658 Age : 73 LOCALISATION (ville/city) : Ste-anne-du-lac VOS PRODUITS YAMAHA : APEX XTX 2015 YXZ 2017 Date d'inscription : 10/02/2007
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 17:05 | |
| - Deuso a écrit:
- C'est vrai qu'on sait pas si c'est bon mais il faut donner la chance au coureur. le SRV est supposé avoir plus de HP, le Nytro est excellent, japonnais et éprouvé mais se faisait vieux et en fin de carrière, c'est pour çà qu'il est moins cher. Tant mieux pour les amateurs de Nytro mais j'ai l'impression qu'il ne restera plus pour longtemps. Il ne faut pas oublié que le "SE" a les FOX Floats, la ryde devrait être bonne. Attendons voir ce que ça dit en sentiers. Le moteur a une nouvelle configuration d'injection et un nouvel exhaust.
Le NYTRO a aussi les FOX FLOATS.¨Ca serait tant mieux,si le SRV aurait plus de HP | |
| | | yacob1
Nombre de messages : 258 Age : 57 LOCALISATION (ville/city) : ste marie VOS PRODUITS YAMAHA : apex Date d'inscription : 11/10/2010
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 17:21 | |
| igro tu est pas tout seul a penser dememe tres decu de mon cote jai deja changer de marque je suis encore capable de le faire mais cest vrai que je suis revenu mais cest pas en essayant de me vendre un arctic cat pas de moteur qu il vont me garder ctant qua acheter un arctic cat je vais acheter uvec du moteur il lont eux les probleme arctic cat etais pas les moteur suzuki turbo mais tout le reste jetais revenu avec yamaha par principe fiabilite et finition la ya pu rien de sur??? | |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 18:31 | |
| , Top Stories, Yamaha
2014 Yamaha SR Viper LTX SE For 2014, Yamaha will have five snowmobile models assembled by Arctic Cat on Arctic Cat’s ProCross chassis — called the SRV chassis by a Yamaha — but utilizing the Yamaha-built 1049cc liquid-cooled, 135 hp triple-cylinder engine previously only found in FX Nytro models. The two short-tracked models are the Yamaha SR Viper and SR Viper RTX SE, each with 15- by 129- by 1.25-inch RipSaw II track. The more aggressive Yamaha SR Viper RTX model gets Fox FLOAT 2 shocks up front, performance settings in the rear suspension and a short windshield, while the base Viper gets comfort-tuned suspensions, coil-over shocks up front, a mid-height windshield and a heated seat. SR Viper LTX and its SE version follow a similar pattern, except they house a 137-inch RipSaw II track and have a longer tunnel. A mid-height windshield, comfort-tuned shocks, heated seat and larger behind-the-seat storage bag come on the base model; performance tuning, Fox FLOAT 2 shocks and a short windshield are on the SE. The LTX models are truly just bump-bridging trail sleds. True crossover riders should be drawn to the SR Viper XTX SE, with a 15- by 141-inch cobra track, wider mountain skis, taller handlebars and performance-based suspension settings. These models will also spin Yamaha’s own clutches. For 2014, Yamaha also returns with three Apex models, four Nytros, four Ventures, two Vectors, three Phazers, a VK Pro and the SRX 120. So 2014 for Yamaha is not all about the new SR Vipers, but that’s definitely what will drive the chatter.
Five new models are based on the Yamaha SRV chassis and will be built at Arctic Cats’ factory in Thief River Falls, Minnesota. 2014 Yamaha SRV Chassis The base of what Yamaha is calling the SRV chassis is mostly aluminum, though the bulkhead is steel for added rigidity. A stripped chassis exposes a triangulated subframe, with structural crossmembers that connect at the center, just below the handlebars, and reach forward and out toward the corners of the bulkhead, and back toward the center of the tunnel. That tunnel features a tapered design above the driver’s ankles, with large triangular cutouts on the stiff running boards. Super-tall forged-aluminum spindles create a huge gap between the two A-arms on the front suspension. The spacing of the A-arms and the way they attach to the bulkhead is said to reduce weight, lower the center of gravity and move forces deeper into the chassis, while the geometry controls camber and bump steer. The rear suspension will be a re-named version of Arctic Cat’s FasTrack Slide-Action, called the Dual Shock SR 129 in a Yamaha. It’s a coupled design, with a front arm mount that floats to control ski lift during hard acceleration. The exhaust dumps out the bottom near the driver’s right foot, in a traditional spot for all other snowmobiles, but not Yamaha four-strokes, which have run the exhaust beneath the seat and out the back. Yamaha SRV chassis sleds get push-button-activated reverse, a magnesium chaincase, Hayes braking system and a 10.6-gallon fuel tank. The 2014 Yamaha SRV models will also feature a new, two-screen, all-digital gauge and a redesigned seat. Yamaha Tuner Skis Expand Yamaha has expanded the use of Tuner dual-keel skis to all three Apex models, both RS Vectors, all four Ventures and the Phazer RTX for 2014. Each keel measures .82 inches deep and each carries a wear bar. There is a 1.3-inch channel between those keels. In stock form on last year’s Nytro, the Tuners came with 2 inches of carbide on the inside keel’s wear bar and no carbide on the outer bar. The Deltabox chassis that is the foundation of the Apex and Vector models doesn’t have the same tippy problem that affects the FX Nytro machines, but the skis, especially on the Apex sleds, needed attention. When Yamaha added power steering, it got more aggressive up front with the 8HV ski, but that setup found many Apex owners dealing with excess darting.
| |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 18:40 | |
| 2014 Yamaha And Arctic Cat Snowmobile Partnership Rumors have been floating for awhile about a possible Yamaha and Arctic Cat partnership. Yamaha officials stressed, however, that this is a supply agreement only — the companies are not combining the majority of their snowmobile efforts, there’s no stock swap or other behind-the-scenes, high-finance mumbo-jumbo. In fact, Yamaha officials said this is the start of a bold new future for Team Blue in the snowmobile market, not the end of the line. “Today is just the tip of the iceberg of where we’re going and of our long-term plan,” said Peter Smallman-Tew, the vice president of Yamaha Motor Canada and the lead North American snowmobile contact to the parent company. “We’re more committed today than we ever have been in the snowmobile business. We’re here, and we’re going to be in the snowmobile business for a long time.” Promises of new chassis and emerging, Yamaha-specific technology were hinted at, as several different Yamaha officials stressed that this is not a sign of weakness for the brand, but rather a sign of a new strength.
2014 Yamaha SR Viper LTX SE — Yamaha power in an Arctic Cat chassis Yamaha has been an engine supplier to many companies — including Ford, Lexus and Toyota in the automotive market. In the ATV market, Yamaha has supplied ATV engines to competitors and had some competitors build low displacement ATVs for it. Even in the snowmobile market, if you look back to the 1970s, you’ll find Yamaha engines in competitors’ equipment. But one does have to look back into the 1970s and early 1980s to find this level of partnership between brands in snowmobiling — other than the Cat-built, Yamaha-powered SRX 120 Yamaha introduced last year. That arrangement was the start of this new ProCross/SRV chassis and Nytro engine sharing relationship, Yamaha officials said. Snowmobile Product Manager Rob Powers said he knows exactly how some Yamaha snowmobile customers are going to feel when they first hear the news. “I mean, we’re a proud company. You can imagine the feeling in the board room when this was brought up. It takes a little time to digest this,” Powers said.
| |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 19:26 | |
| | |
| | | Deuso
Nombre de messages : 614 Age : 65 LOCALISATION (ville/city) : Saint-Alphonse-Rodriguez VOS PRODUITS YAMAHA : Ampli R-S700 + vieux tape deck ;-) Date d'inscription : 02/01/2013
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 19:54 | |
| C'est vrai que c'est inquiètant de faire construire une nouveau modèle (en plus) par Arctic Cat avec leur record de fiabilité des années passées. C'est peut-être pour ça aussi qu'ils ne veulent pas tout casser en partant avec un moteur de 160 HP et plus. Toutefois, je suis d'avis que le moteur du Nytro recalibré pour cette machine sera encore très performant même s'il n'est pas aussi impressionnant sur papier. Ce moteur a du couple. J'ai hâte de le voir aux côté d'un BRP1200 et sur le départ, même le 2 cylindres turbo est mieux de ne pas trop spinner.
Je pense personnellement que Yamaha joue gros quand même. Par contre, ça fait longtemps qu'ils font çà... Je suis pas mal certain qu'ils vont surveiller tout fait et geste de l'usine américaine à chaque fois qu'on va construire des bleus. On devrait attendre un an avant de s'ouvrir les veines.
Dernière édition par Deuso le Jeu 21 Fév 2013, 21:42, édité 1 fois | |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 19:58 | |
| | |
| | | bull
Nombre de messages : 278 Age : 55 LOCALISATION (ville/city) : Montreal VOS PRODUITS YAMAHA : Apex SE 2011 Date d'inscription : 11/12/2006
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 20:17 | |
| | |
| | | apexxpert
Nombre de messages : 858 Age : 54 LOCALISATION (ville/city) : gatineau VOS PRODUITS YAMAHA : grizlly 600 1998 Date d'inscription : 29/11/2006
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 20:18 | |
| moi voici mon choix sr viper lt-x se | |
| | | MIKEGT
Nombre de messages : 303 Age : 55 LOCALISATION (ville/city) : VALDOR VOS PRODUITS YAMAHA : nytro xtx et rhino 2008 Date d'inscription : 21/12/2006
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 20:33 | |
| moi jai hatre de voir vos commentaire a laissais de ce modele a+ | |
| | | bull
Nombre de messages : 278 Age : 55 LOCALISATION (ville/city) : Montreal VOS PRODUITS YAMAHA : Apex SE 2011 Date d'inscription : 11/12/2006
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 20:39 | |
| - apexxpert a écrit:
- moi voici mon choix
sr viper lt-x se
En plein comme celui là que je veux | |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Jeu 21 Fév 2013, 21:37 | |
| The rumors and whispers about Arctic Cat and Yamaha have proven to be true. Well, at least some of the rumors anyway. Today Arctic Cat sent THIS one-page press release announcing an expanded agreement with Yamaha Motor Company, in which there are some telling details yet also some key pieces of info that are not (yet) given. I want to break down what it appears we “know,” speculate a bit on what we can read between the lines and offer a few opinions on what all this means. What we “know” is best illustrated by couple of statements in the release. First statement: “Arctic Cat Inc. announced today that it has entered into an engine supply agreement with Yamaha Motor Corporation… This agreement has now been expanded to include select 4-stroke engines from Yamaha.” Although it doesn’t explicitly say “no 2-strokes from Yamaha,” it seems like this statement dispels the rumors of a Yamaha-built “clean” 2-stroke engine, at least for now. Second statement: “Arctic Cat also has expanded a co-branding agreement to build select Yamaha snowmobiles in Arctic Cat’s Thief River Falls, Minn., factory according to Yamaha’s specifications… and now will include full-size performance snowmobiles starting with model year 2014. These snowmobiles will be built to Yamaha specifications using Yamaha 4-stroke engines.” This sounds to me like Arctic Cat will build some (keyword: “select”) full-sized performance sleds, rather than ALL Yamaha snowmobiles as some have speculated. What Arctic Cat hasn’t yet made public is which Yamaha engine(s) it will source for its sleds beginning next year, although a quote from CEO Claude Jordan might provide a clue: “Combine that with the new performance engine options from Yamaha…”
Given that its “new performance engine options,” it could mean a combination of these variables: 1. The three-cylinder 1049cc triple used in the Nytro and Vector (shown at the left) 2. The four-cylinder 998cc whopper used in the Apex. 3. An all-new 4-stroke engine 4. A combo of the above. Maybe Arctic Cat considers the 973cc carbureted triple used in the Venture and 499cc EFI twin used in the Phazer as “performance engines,” but I don’t. UPDATE: Now that Yamaha has released their 2014 snowmobile information, we can see that they're using the 3-cyl. 1049 engine with an Arctic Cat chassis. What this says about the Arctic Cat sleds with Yamaha engines remains to be seen. More Speculation As I read in-between the lines of what Arctic Cat executives say, it’s evermore clear that we’ll soon see Arctic Cat-manufactured engines produced in its St. Cloud facility. To wit from Arctic Cat’s Snow Division Vice President and General Manager Brad Darling: “The engine purchase agreement with Yamaha, combined with the engines that we plan to manufacture in house, will provide Arctic Cat’s customers with the most well-rounded engine choices when it comes to technology, reliability and horsepower.” And then CEO Jordan: “… as well as our state-of-the-art engine manufacturing facility in St. Cloud, Minnesota, and we guarantee there will be exciting years ahead for Arctic Cat enthusiasts.” Given that Arctic Cat has said it will purchase 4-stroke engines from Yamaha, I suspect that the engines to be produced in St. Cloud will be of the 2-stroke variety. Inside Information Is it strange and unsettling to hear that Yamaha and Cat have an expanded relationship? For sure, which I think is natural. I would understand if Arctic Cat dealers feel uneasy about Arctic Cat producing Yamaha snowmobiles, as they've sold against this brand for decades. I can also understand if this news will be tough for some Yamaha customers to digest. As for Arctic Cat riders...When I think about the outstanding ride and handling of Arctic Cat snowmobiles mixing with the outstanding performance of Yamaha 4-stroke engines, I can’t help but expect great things going forward. Similarly, I believe that Arctic Cat’s relationship with Suzuki has been awesome and great for Arctic Cat riders. Furthermore, based on what I’ve seen and experienced with Yamaha products over the years as well as other information, I’m confident that the relationship with Yamaha will provide more than just engines for Arctic Cat snowmobiles. I think it will bring with an attention to quality and detail that will raise the bar on all Arctic Cat snowmobiles. I believe Yamaha’s renowned quality, fit and finish will have a positive effect on Arctic Cat snowmobiles. Not to mention strengthened domestic manufacturing! The next week and months will be very interesting. What do you think?
| |
| | | LuFo
Nombre de messages : 49 Age : 34 LOCALISATION (ville/city) : Dans les villages enneigés! VOS PRODUITS YAMAHA : Apex XTX 2013 Date d'inscription : 25/10/2011
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Ven 22 Fév 2013, 05:41 | |
| - lgros a écrit:
- Dessus très. Dessus dans le fond c est chat pas de hp un foutu moteur de nitro pas performant
x2 | |
| | | Coyote. Admin
Nombre de messages : 14505 LOCALISATION (ville/city) : Laval & Lac Simon VOS PRODUITS YAMAHA : Sidewinder LTX GT, GP 292 75, SL 338 72, SRX 18 Date d'inscription : 16/10/2005
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? Ven 22 Fév 2013, 07:37 | |
| Vous pouvez déja les acheté chez Newman et Xtreme Miller http://www.lespac.com/vehicules/motoneiges/pierrefonds/d-yamaha-sr-viper-xtx-se-2014-newman-pierrefonds-montreal-LPaZZ27050225WWcpZZ192WWgrZZ12WWprovenanceprgZZS61S6cS65S72S74?utm_source=alertesmembres&utm_medium=alertes&utm_content=alertes&utm_campaign=alertesmembres http://www.lespac.com/vehicules/motoneiges/mont-tremblant/d-2014-yamaha-sr-viper-ltx-LPaZZ27050782WWcpZZ192WWgrZZ12WWprovenanceprgZZS61S6cS65S72S74?utm_source=alertesmembres&utm_medium=alertes&utm_content=alertes&utm_campaign=alertesmembres | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Rumeur pour les 2014 ?????????? | |
| |
| | | | Rumeur pour les 2014 ?????????? | |
|
Sujets similaires | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |